Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

comunicare în masă

Subiect Tematic: comunicare în masă
Lucrări: 21 lucrari in 61 publicatii in 3 limbi
Comunicare mediatică de: Balaban, Delia Cristina (Text tipărit)
TeleRomânia în 10 zile de: (Text tipărit)
Mass-media, religie, spațiu public de: Coman, Mihai (Text tipărit)
Sub roţile carului mare de: Udroiu, Neagu (Text tipărit)
Formarea identității profesionale a jurnaliștilor de: Roşca, Luminiţa (Text tipărit)
Zvonurile: cel mai vechi mijloc de informare din lume de: Kapferer, Jean-Noël (Text tipărit)
Subiecte
beletristică alfabet istorie teatru personalităţi politică sociologie marketing ortodoxie cultură anchete sociale civilizaţie memorii televiziune umanism educaţie globalizare sociologia culturii Internet DUP_1 informare Banat minorităţi naţionale tehnologie informaţională comunicare în masă publicitate reclamă sociologia comunicării religie etnologie democraţie morală sexuală libertatea presei organizare şcolară opinie publică tipar Balcani telecomunicaţii calculatoare comunicare comunicare socială semiotică chestionar moarte mass-media Kosovo lingvistică presă branduri public relaţii publice sondaj de opinie organizarea muncii intelectuale conflict de muncă comunicare interpersonală planificare sociologia literaturii anticoncepţionale politică educaţională emoţii jurnalism sisteme de scriere mijloace de comunicare informaţie constructivism conflict social comunicare on-line interculturalitate educaţie morală rituri târguri psihosociologie Ionescu, Nae multiculturalism manipulare sociologia religiei protocol licitaţie internaţională influenţarea opiniilor homosexualitate spiritualitate sexualitate internet planificarea muncii ştiinţele comunicării Palo Alto Facebook medii de comunicare canale de comunicare identitate socială lobbying identitate culturală patrimoniu conflict religios motivaţia muncii model informaţional Goffman, Erving modele sociologice industrie culturală Mills, W.C. sociologia jurnalismului ştiri Maxwell, Robert conflict de atitudini new media Pop Art pornografie pe Internet media kit cultură de masă popular culture cultură populară reţele sociale protecţia datelor cu caracter personal fake news teoria comunicării
Vă rugăm să schimbaţi parola