Limba:
Română
English
Ajutor
Intră în cont
Creare cont
Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea
înapoi
<html><head></head><body><table><tr><td colspan="2" bgcolor="#6699FF"></td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Date generale de prelucrare</b></font></nobr></td><td>20210315 m 1rumy03010101ba </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Limba textului, sunetului, etc.</b></font></nobr></td><td>rum </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu propriu-zis</b></font></nobr></td><td>Cognitivism și învățare </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Textul notei</b></font></nobr></td><td>Cum prelucrează informația subiectul uman (p. 356-368), Reprezentarea cunoștințelor și învățarea (p. 369-376), De la proceduralizarea cunoștințelor la utilizarea lor (p. 377-381), Cunoștințele și rezolvarea de probleme (p. 382-41), Motivația școlară (p. 402-404), Perceperea controlabilității sarcinii sau teoria atribuirii cauzale (p. 405-48), Concepția despre inteligență (p. 409410), Concepția despre scopurile urmărite de școală (p. 411-417), De la învățarea cititului la învățarea cu ajutorul textului (p. 418-434), De la achiziționarea numărării la algoritmii de calcul (p. 435-447), Pentru o comunicare pedagogică strategică (p. 448-453). </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Identificatorul înregistrării bibliografice</b></font></nobr></td><td>187675 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Autor</b></font></nobr></td><td>Crahay, Marcel </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Desemnarea generală a materialului</b></font></nobr></td><td>*Carte tipărită </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Locul publicării</b></font></nobr></td><td>Bucureşti </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Data publicării</b></font></nobr></td><td>2009 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Prima mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>Marcel Crahay </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>A doua mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>traducere din franceză de Rodica Chiriacescu </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Editura, distribuitorul, etc.</b></font></nobr></td><td>Trei </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Descrierea fizică</b></font></nobr></td><td>526 p. </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu</b></font></nobr></td><td>Psihologia educaţiei </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Număr volum</b></font></nobr></td><td>p. 356-453 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>ISBN</b></font></nobr></td><td>978-973-707-248-1 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>psihologia educației </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>cognitism </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>motivație școlară </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>comunicare pedagogică </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Nume</b></font></nobr></td><td>Crahay </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Parte a numelui</b></font></nobr></td><td>Marcel </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Ţara</b></font></nobr></td><td>RO </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Agenţia</b></font></nobr></td><td>BJVL </td></tr></table></body></html>
Se procesează
...
Vă rugăm să schimbaţi parola