Limba:
Română
English
Ajutor
Intră în cont
Creare cont
Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea
înapoi
<html><head></head><body><table><tr><td colspan="2" bgcolor="#6699FF"></td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Date generale de prelucrare</b></font></nobr></td><td>20210728 m 1rumy03010101ba </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Limba textului, sunetului, etc.</b></font></nobr></td><td>rum </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu propriu-zis</b></font></nobr></td><td>Strategia firmei și strategia de marketing: Intrarea în parteneriat pentru edificarea relațiilor cu clienții </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Textul notei</b></font></nobr></td><td>Planificarea strategică (p. 56-71), Planificarea marketingului - intrarea în parteneriat pentru edificarea relațiilor cu clienții (p. 72-74), Procesul de marketing (p. 75-82), Gestionarea efortului de marketing (p. 83-97). </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Identificatorul înregistrării bibliografice</b></font></nobr></td><td>186112 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Autor</b></font></nobr></td><td>Kotler, Philip </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Desemnarea generală a materialului</b></font></nobr></td><td>*Carte tipărită </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Locul publicării</b></font></nobr></td><td>Bucureşti </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Data publicării</b></font></nobr></td><td>2004 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Ediția</b></font></nobr></td><td>Ediţia a 3-a </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Prima mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>Kotler şi Armstrong </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>A doua mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>traducere de Smaranda Nistor şi Cosmin Crişan </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Editura, distribuitorul, etc.</b></font></nobr></td><td>Teora </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Descrierea fizică</b></font></nobr></td><td>1064 p. </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu</b></font></nobr></td><td>Principiile marketingului </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Număr volum</b></font></nobr></td><td>p. 53-97 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>ISBN</b></font></nobr></td><td>1-59496-026-7 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>relaţii cu clienţii </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>planificare strategică </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>mix de marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Nume</b></font></nobr></td><td>Kotler </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Parte a numelui</b></font></nobr></td><td>Philip </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Nume</b></font></nobr></td><td>Armstrong </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Parte a numelui</b></font></nobr></td><td>Gary </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Ţara</b></font></nobr></td><td>RO </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Agenţia</b></font></nobr></td><td>BJVL </td></tr></table></body></html>
Se procesează
...
Vă rugăm să schimbaţi parola