Limba:
Română
English
Ajutor
Intră în cont
Creare cont
Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea
înapoi
<html><head></head><body><table><tr><td colspan="2" bgcolor="#6699FF"></td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Date generale de prelucrare</b></font></nobr></td><td>20140425 m 1rumy03010101ba </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Limba textului, sunetului, etc.</b></font></nobr></td><td>rum </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu propriu-zis</b></font></nobr></td><td>Cum se face o prezentare comercială perfectă </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Responsabilitate intelectuală primară</b></font></nobr></td><td>Jeffrey Gitomer </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Textul notei</b></font></nobr></td><td>Cuprins: Cartea prezentărilor (p. 133-158): Vreţi să vă faceţi vânzarea mai uşoară? Începeţi prin a stabili un raport de afinitate cu potenţialul client, 15,5 întrebări edificatoare despre câştigarea încrederii cumpărătorului, 12,5 moduri de a-l face pe potenţialul client suficient de încrezător încât să cumpere, Unde şi când se inspiră încredere cumpărătorului, Cuvinte şi expresii din vânzări de evitat cu erice preţ. Serios!, Implicarea fizică a potenţialului client =mai multe vânzări, Vânzarea către un grup - drastic diferită de cea la nivel individual, Mesajul percutant de vânzare, în forma computerizată a secolului XXI. </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Identificatorul înregistrării bibliografice</b></font></nobr></td><td>197113 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Autor</b></font></nobr></td><td>Gitomer, Jeffrey </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Desemnarea generală a materialului</b></font></nobr></td><td>*Carte tipărită </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Locul publicării</b></font></nobr></td><td>Bucureşti </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Data publicării</b></font></nobr></td><td>2007 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Prima mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>Jeffrey Gitomer </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>A doua mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>traducere de Smaranda Nistor </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Editura, distribuitorul, etc.</b></font></nobr></td><td>Teora </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Descrierea fizică</b></font></nobr></td><td>376 p. </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu</b></font></nobr></td><td>Ştiinţa de a vinde: biblia agentului de vânzări </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Număr volum</b></font></nobr></td><td>p. 133 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>ISBN</b></font></nobr></td><td>978-1-59496-044-4 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>vânzări </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>prezentare comercială </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Nume</b></font></nobr></td><td>Gitomer </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Parte a numelui</b></font></nobr></td><td>Jeffrey </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Ţara</b></font></nobr></td><td>RO </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Agenţia</b></font></nobr></td><td>BJVL </td></tr></table></body></html>
Se procesează
...
Vă rugăm să schimbaţi parola