- Publicitatea : de la planificarea strategică la implementarea media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Balaban, Delia Cristina Responsabilitate: Delia Cristina Balaban Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-46-1394-6 Ediţie: Ediția a 2-a, rev. și ad. Descriere: 268 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Collegium; Relaţii publice şi publicitate Subiect: publicitate Subiect: mass-media Subiect: marketing Clasificare: 659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
560428
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / B
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică