- Customer experience management : a revolutionary approach to connecting with your customers
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Schmitt, Bernd H. Responsabilitate: Bernd H. Schmitt Editura: John Wiley & Sons Locul publicării: New Jersey Anul Ediției: 2003 ISBN: 0-471-23774-4 Descriere: 242 p. Note: Index Limba: Engleză Subiect: clienţi Subiect: management Clasificare: 658.89
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
557665
|
S - Secţia Limbi Străine
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică