- Managementul comunicării și relații publice în afaceri : relații publice, branding, comunicare corporativă, manipulare, imagine și criză organizațională
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Dumitraşcu, Vadim Responsabilitate: Vadim Dumitraşcu Editura: Editura Universitară Locul publicării: București Anul Ediției: 2020 ISBN: 978-606-28-1089-4 Descriere: 189 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Ştiinţe economice Subiect: managementul comunicării Subiect: relaţii publice Subiect: afaceri Subiect: branding Subiect: manipulare Clasificare: 082.1 Ştiinţe economice Clasificare: 659
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
554623
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / D
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică