- Concepte specifice managementului și marketingului în organizațiile sportive
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Apostu, Paula Responsabilitate: Paula Apostu Editura: Napoca Star Locul publicării: Cluj-Napoca Anul Ediției: s.a. ISBN: 978-606-690-372-1 Descriere: 147 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Știința sportului Subiect: management sportiv Subiect: marketing sportiv Subiect: organizații sportive Clasificare: 65:796
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
550996
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / A
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică