- Abordări și aplicații legate de marketing vitivinicol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Funar, Sabina Autor: Săbădaș, Marius Responsabilitate: prof.dr. Sabina Funar, ing.dr. Marius Săbădaș Editura: AcademicPres Locul publicării: Cluj-Napoca Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-973-744-450-9 Ediţie: Ediție rev. și ad. Descriere: 83 p. Note: Lucrare publicată sub egida: Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj-Napoca, Facultatea de Horticultură. Note: Bibliog. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: viticultură Subiect: vin Clasificare: 658.8:663.2
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
550735
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / F
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică