- Evaluarea activității diadei profesor-elev (elemente de docimologie didactică)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Conducătorul grupului ştiinţific: Ionescu, Miron Conducătorul grupului ştiinţific: Bocoş, Muşata Limba: Română În: Tratat de didactică modernă/ coord.: Miron Ionescu, Mușata Bocoș. Piteşti, 2001. p. 383-414 Subiect: didactică modernă Subiect: evaluare didactică Subiect: portofoliu Subiect: barem Note conţinut (cuprins): Semnificația evaluării didactice la macronivel și la micronivel (p. 383), Conceptul operațional de evaluare didactică la micronivel (p. 384-386), Funcțiile verificării și evaluării (p. 387-389), Formele evaluării (p. 390), Metode de verificare și evaluare (p. 191-396), Procesul de evaluare și notare (p. 397-399), Semnificația notei școlare pentru elevi (p. 400-401), Divergențele în notare și sursa acestora (p. 402-408), Controverse: „Pedagogia curbei lui Gauss” - „Pedagogia curbei în J” (p. 409-412).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică