- Strategiile didactice - moduri integrative de abordare și acțiune
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Conducătorul grupului ştiinţific: Ionescu, Miron Conducătorul grupului ştiinţific: Bocoş, Muşata Limba: Română În: Tratat de didactică modernă/ coord.: Miron Ionescu, Mușata Bocoș. Piteşti, 2001. p. 197-218 Subiect: didactică modernă Subiect: e-learning Note conţinut (cuprins): Strategie și tactică - esență și operaționalizare în context didactic (p. 197), „Strategie și instruire” și „strategie de autoinstruire” (p. 198-199), Raportul biunivoc dintre strategiile de instruire/autoinstruire și metode didactice (p. 200-201), Caracterizarea strategiilor de instruire/autoinstruire (p. 202), Posibile taxonomii ale strategiilor de instruire/autoinstruire (p. 203-204), Clasa virtuală (p. 205-212): Noile tehnologii - interferențe didactice, Modificări paradigmatice produse de noile tehnologii ale informației și comunicării, Realitatea virtuală, e-Learning, Clasa virtuală - aplicație didactică de e-learning; Exigențe privind alegerea și utilizarea strategiilor didactice (p. 213-217).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică