Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Obiectivele procesului de predare-învățare
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Conducătorul grupului ştiinţific: Ionescu, Miron
    Conducătorul grupului ştiinţific: Bocoş, Muşata
    Limba: Română
    În: Tratat de didactică modernă/ coord.: Miron Ionescu, Mușata Bocoș. Piteşti, 2001. p. 145-170
    Subiect: didactică modernă
    Subiect: predare-învățare
    Subiect: taxonomie
    Note conţinut (cuprins): Punerea problemei (p. 145), Tipologia și derivarea obiectivelor pedagogice (p. 146-149), Taxonomii și inventare ale obiectivelor pentru domeniul cognitiv (p. 150), Principii de stabilire a taxonomiilor (p. 150-153), Aportul psihologiei cognitive pentru un învățământ „strategic” (p. 154-155), Dezvoltarea proceselor metacognitive - obiectiv formativ esențial pentru optimizarea predării-învățării (p. 156-158), Operaționalizarea obiectivelor pedagogice (p. 159-165), Obiective formative din domeniul afectiv și motivațional (p. 166-167).
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola