- Perspectiva umanistă asupra educației
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor secundar: Cosmovici, Andrei Autor secundar: Iacob, Luminiţa Limba: Română În: Psihologie şcolară/ coordonatori Andrei Cosmovici, Luminiţa Iacob. Iaşi, 2005. p. p. 277-294 Subiect: psihologie şcolară Subiect: elevi Note conţinut (cuprins): Modele generale ale acțiunii pedagogice (p. 277-279), Fondatorii psihologiei umaniste (p. 280-282), Alte „voci” umaniste, noi cerințe pedagogice (p. 283-284), Perspectiva umanistă. Principii fundamentale și sugestii de acțiune (p. 285-286), Modelul incitativ-personal. Semnificația unei schimbări (p. 287-294).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică