- Perspective psihosociale în educație
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor secundar: Cosmovici, Andrei Autor secundar: Iacob, Luminiţa Limba: Română În: Psihologie şcolară/ coordonatori Andrei Cosmovici, Luminiţa Iacob. Iaşi, 2005. p. p. 229-254 Subiect: psihologie şcolară Subiect: elevi Note conţinut (cuprins): Psihologia socială școlară (p. 229), Școala - instituție sau/și organizație? (p. 230-234), Clasa școlară ca grup (p. 235-238), Omogenitate și eterogenitate în alcătuirea clasei (p. 239), Cooperare și competiție (p. 240-244), Identitate socială și stimă de sine (p. 245-247), Atribuirea succesului și eșecului școlar (p. 248-249).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică