Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Spațiul de piață global
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Kotler, Philip
    Autor alternativ: Armstrong, Gary
    Limba: Română
    În: Principiile marketingului/ Kotler şi Armstrong. Bucureşti, 2004. p. 851-896
    Subiect: marketing global
    Subiect: marketingul serviciilor
    Note conţinut (cuprins): Marketingul global în secolul XXI (p. 854-855), Analiza mediului de marketing global (p. 856-868), Decizia de intrare pe piețe internaționale (p. 869), Decizia de alegere a piețelor pe care să se intre (p. 869-873), Decizia privind modul de intrare pe piață (p. 874-878), Decizia privind programul de marketing global (p. 879-887), Decizia privind organizarea pentru marketingul global (p. 888-896).
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola