- Canalele de marketing și managementul lanțului ofertei
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Kotler, Philip Autor alternativ: Armstrong, Gary Limba: Română În: Principiile marketingului/ Kotler şi Armstrong. Bucureşti, 2004. p. 579-629 Subiect: marketing Subiect: ofertă de piață Subiect: marketingul serviciilor Note conţinut (cuprins): Lanțurile ofertei și rețeaua de furnizare a valorii (p. 582), Natura și importanța canalelor de marketing (p. 584-587), Comportamentul și organizarea canalului (p. 588-597), Deciziile privind configurația canalului (p. 598-602), Deciziile de management al canalului (p. 603-606), Politica publică și deciziile privind distribuția (p. 607), Logistica de marketing și managementul lanțului ofertei (p. 608-629).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică