- Elaborarea strategiilor și a programelor de stabilire a prețurilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. . 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: preţ Note conţinut (cuprins): Stabilirea prețului (p. 669-691), Adaptarea prețului (p. 692-702), Inițierea modificărilor de preț și reacția la modificările de preț ale concurenței (p. 703-711), Rezumat (p. 711), Aplicații (p. 712), Note (p. 717).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică