- Conceperea ofertelor pentru piața globală
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 536-576. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: export Note conţinut (cuprins): Decizia de ieșire în străinătate (p. 537-539), Decizia de alegere a piețelor pe care să se intre (p. 540-547), Decizia privind modul de intrare pe piață (p. 548-555), Decizia de alegere a programului de marketing (p. 556-567), Decizia de alegere a organizării de marketing (p. 568-570), Rezumat (p. 571), Aplicații (p. 572), Note (p. 574).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică