- Poziționarea ofertei de piață pe parcursul ciclului de viață al produsului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 419-480. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: ofertă de piață Subiect: strategie de marketing Note conţinut (cuprins): Cum se face diferențierea (p. 419-421), Instrumente de diferențiere (p. 422-438), Elaborarea și comunicarea unei strategii de poziționare (p. 438-445), Strategii de marketing pentru ciclul de viață al produsului (p. 446-465), Evoluția pieței (p. 446-471), Rezumat (p. 472-473), Aplicații (p. 474-476), Note (p. 477-480).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică