- Identificarea segmentelor de piață și selectarea piețelor-țintă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 374-418. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: segment de piață Note conţinut (cuprins): Niveluri și modele de segmentare a pieței (p. 374-384), Segmentarea piețelor de consum și de afaceri (p. 385-403), Alegerea pieței-țintă în marketingul direcționat (p. 404-411), Rezumat (p. 412), Aplicații (p. 412), Note (p. 415-418).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică