- Analiza piețelor de consum și a comportamentului cumpărătorului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 233-277. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: piață de consum Subiect: cumpărători Note conţinut (cuprins): Un model al comportamentului consumatorului (p. 234), Principalii factori care influențează comportamentul de cumpărare (p. 234-258), Procesul de luare a deciziei de cumpărare (p. 259-261), Procesul de luare a deciziei de cumpărare - etape componente (p. 262-270), Rezumat (p. 271), Aplicații (p. 272), Note (p. 274-277).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică