Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Explorarea analitică a mediului de marketing
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Limba: Română
    Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 196-232. 1112 p.
    Subiect: management
    Subiect: marketing
    Note conţinut (cuprins): Analiza nevoilor și tendințelor din macromediu (p. 197-200), Identificarea forțelor majore din macromediu și răspunsul firmei la acțiunea acestora: Mediul demografic, Mediul economic, Mediul natural, Mediul tehnologic, Mediul politico-legislativ, Mediul socio-cultural (p. 201-226), Rezumat (p. 227-226), Aplicații (p. 227-229), Note (p. 230-232).
În:
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola