- Explorarea analitică a mediului de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 196-232. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Note conţinut (cuprins): Analiza nevoilor și tendințelor din macromediu (p. 197-200), Identificarea forțelor majore din macromediu și răspunsul firmei la acțiunea acestora: Mediul demografic, Mediul economic, Mediul natural, Mediul tehnologic, Mediul politico-legislativ, Mediul socio-cultural (p. 201-226), Rezumat (p. 227-226), Aplicații (p. 227-229), Note (p. 230-232).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică