- Strângerea informațiilor și evaluarea cererii de pe piață
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. . 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: cerere de piață Subiect: vânzări Note conţinut (cuprins): Componentele unui sistem de modern de gestionare a informațiilor de marketing (p. 146), Sistemul evidențelor interne (p. 146-148), Sisteme informaționale de supraveghere a pieței (p. 149), Sisteme pentru cercetarea de marketing (p. 150-169), Sisteme-suport pentru deciziile de marketing (p. 170-172), Realizarea prognozelor și estimarea cererii - privire de ansamblu (p. 173-187), Rezumat (p. 188-189), Aplicații (p. 190-192), Note (p. 193-195).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică