- Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Kotler, Philip Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 47-92. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: clienţi Subiect: firmă Subiect: marketing relațional Note conţinut (cuprins): Definirea valorii pentru client și a satisfacției clientului (p. 48-56), Tipologia firmelor de înaltă performanță (p. 57-63), Furnizarea valorii și a satisfacției pentru client (p. 64-67), Atragerea și păstrarea clienților (p. 68-80), Testul suprem: profitabilitatea clientului (p. 81-83), Implementarea marketingului calității totale (p. 84-85), Rezumat (p. 86), Aplicații (p. 87), Note (p. 89).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică