Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Kotler, Philip
    Limba: Română
    Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 47-92. 1112 p.
    Subiect: management
    Subiect: marketing
    Subiect: clienţi
    Subiect: firmă
    Subiect: marketing relațional
    Note conţinut (cuprins): Definirea valorii pentru client și a satisfacției clientului (p. 48-56), Tipologia firmelor de înaltă performanță (p. 57-63), Furnizarea valorii și a satisfacției pentru client (p. 64-67), Atragerea și păstrarea clienților (p. 68-80), Testul suprem: profitabilitatea clientului (p. 81-83), Implementarea marketingului calității totale (p. 84-85), Rezumat (p. 86), Aplicații (p. 87), Note (p. 89).
În:
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola