Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare
  • Record Type: Language materials, printed: analytic (component part)
    Author: Kotler, Philip
    Language: Romanian
    Other Related Work: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 47-92. 1112 p.
    Subject: management
    Subject: marketing
    Subject: clienţi
    Subject: firmă
    Subject: marketing relațional
    Notes: Definirea valorii pentru client și a satisfacției clientului (p. 48-56), Tipologia firmelor de înaltă performanță (p. 57-63), Furnizarea valorii și a satisfacției pentru client (p. 64-67), Atragerea și păstrarea clienților (p. 68-80), Testul suprem: profitabilitatea clientului (p. 81-83), Implementarea marketingului calității totale (p. 84-85), Rezumat (p. 86), Aplicații (p. 87), Note (p. 89).
Reviews
Export
pickup library
Please change your password