- Marketingul în secolul XXI
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Kotler, Philip Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 1-46. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: marketing social Subiect: vânzare Subiect: producţie Note conţinut (cuprins): Sarcinile marketingului (p. 2-8): Domeniul de acțiune al marketingului, O optică mai amplă asupra sarcinilor marketingului, Deciziile pe care le iau managerii de marketing; Concepte și instrumente de marketing (p. 9-21), Definirea marketingului, Conceptele de bază ale marketingului, Orientările companiei în raport cu piața (p. 22-37): Concepția de producție, Concepția de produs, Concepția de vânzare, Concepția de marketing, Concepția de marketing social; Schimbările prin care trece lumea afacerilor și a marketingului (p. 38-40): Răspunsuri și adaptări la schimbare - ce fac companiile, Răspunsuri și adaptări la schimbare - ce fac marketerii; Rezumat (p. 41), Aplicații (p. 42-44), Note (p. 45-46).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică