Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Psihanaliză, psihologie umanistă și educație
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Crahay, Marcel
    Limba: Română
    În: Psihologia educaţiei/ Marcel Crahay. Bucureşti, 2009. p. 128-178
    Subiect: psihologia educației
    Subiect: psihanaliză
    Subiect: psihologie umanistă
    Note conţinut (cuprins): De la tumultul efectelor la construcția persoanei (p. 128-135), Freud și educația: o relație ambiguă (p. 136-138), Primii pedagogi psihanaliști și optimismul educativ al lui Adler (p. 139-142), Copiii de la Summerhil sunt prizonierii romantismului lui Neil? (p. 143-147), Rogers și non-directivitatea (p. 148-155), Este suficient să-l eliberăm pe elev? (p. 156-161), Mizele afective ale relației educative (p. 162-169), Există pedagogie psihanalitică? (p. 170-178).
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola