- Aspecte teoretice privind îmbunătățirea relațiilor cu clienții
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pascu, Emilia Responsabilitate: Emilia Pascu Editura: Editura Universitară Locul publicării: București Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-606-28-0203-5 Descriere: 199 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Ştiinţe economice Subiect: clienţi Subiect: reclamații Subiect: cumpărători Subiect: arta de a vinde Subiect: relaţii cu publicul Subiect: servicii Subiect: afaceri Clasificare: 658.89 Clasificare: 659.4
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
536205
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / P
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică