- Învățarea citit-scrisului [a limbii și literaturiii române în învățământul primar]
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
Autor: Bărbulescu, Gabriela Autor secundar: Beşliu, Daniela Limba: Română În: Metodica predării limbii şi literaturii române în învăţământul primar / Gabriela Bărbulescu, Daniela Beşliu . - Bucureşti : Corint, 2009 . - 240 p. Subiect: învăţământ primar Subiect: personaje literare Subiect: texte literare Subiect: lectură Subiect: gen literar Subiect: limba română Subiect: literatura română Subiect: specii literare Note conţinut (cuprins): Cuprinde: Limbă. Limbaj. Comunicare: Limbă și limbaj (p. 69-71), Tulburările de limbaj și efectul lor asupra activității de învățare (p. 72-78); Particularitățile fonetice ale limbii române (79-80), Particularități ale elevilor de 6-7 ani în ceea ce privește citirea și crierea (p. 81-82), Învățarea citit-scrisului în clasele I-II: Metode utilizate în învățarea citit-scrisului (p. 83-84), Evaluarea predictivă a elevilor (p. 85), Perioada preabecedară/prealfabetară (p. 86-88), Perioada abecedară/alfabetară (p. 89-100), Perioada postabecedară/postalfabetară (p. 101); Calitățile citirii (p. 102-105).
Lucrări în relație
1 records Page 1 of 1
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică