Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Cercetarea practică de marketing
  • Record Type: Language materials, printed: monographic
    Author: Datculescu, Petre
    Statement of Responsibility: Petre Datculescu
    Published: Brandbuilders Grup
    Place of Publication: Otopeni
    Year of Publication: 2012
    ISBN: 978-973-88156-6-7
    Edition: Ediția a 2-a rev.
    Description: 814 p.
    Notes: Index
    Notes: Bibliogr.
    Language: Romanian
    Subject: marketing
    Subject: ambalaje
    Subject: servicii comerciale
    Subject: preţ
    Subject: reclamă
    Subject: marketing politic
    Subject: marketing social
    Subject: website
    Subject: statistică economică
    Sumary or abstract: Această lucrare de referință conține o amplă trecere în revistă a modalităților avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic și operațional.
    Classification: 658.8
    Notes: Studii strategice (p. 15-198), Evaluarea produsului (p. 199-288), Testarea ambalajelor (p. 289-318), Evaluarea serviciilor (p. 319-346), Cercetarea prețului (p. 347-392), Cercetarea distribuției (p. 393-456), Cercetarea comunicării de marketing (p. 457-570), Marketing social și politic (p. 571-650), Internetul și cercetarea de marketing (p. 651-682), Instrumente practice (p. 683-784).
Items
Reviews
Export
pickup library
Please change your password