- Cercetarea practică de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Datculescu, Petre Responsabilitate: Petre Datculescu Editura: Brandbuilders Grup Locul publicării: Otopeni Anul Ediției: 2012 ISBN: 978-973-88156-6-7 Ediţie: Ediția a 2-a rev. Descriere: 814 p. Note: Index Note: Bibliogr. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: ambalaje Subiect: servicii comerciale Subiect: preţ Subiect: reclamă Subiect: marketing politic Subiect: marketing social Subiect: website Subiect: statistică economică Clasificare: 658.8 Note conţinut (cuprins): Studii strategice (p. 15-198), Evaluarea produsului (p. 199-288), Testarea ambalajelor (p. 289-318), Evaluarea serviciilor (p. 319-346), Cercetarea prețului (p. 347-392), Cercetarea distribuției (p. 393-456), Cercetarea comunicării de marketing (p. 457-570), Marketing social și politic (p. 571-650), Internetul și cercetarea de marketing (p. 651-682), Instrumente practice (p. 683-784). Sumar sau abstract: Această lucrare de referință conține o amplă trecere în revistă a modalităților avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic și operațional.
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
523200
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / D
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică