Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Cercetarea practică de marketing
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Datculescu, Petre
    Responsabilitate: Petre Datculescu
    Editura: Brandbuilders Grup
    Locul publicării: Otopeni
    Anul Ediției: 2012
    ISBN: 978-973-88156-6-7
    Ediţie: Ediția a 2-a rev.
    Descriere: 814 p.
    Note: Index
    Note: Bibliogr.
    Limba: Română
    Subiect: marketing
    Subiect: ambalaje
    Subiect: servicii comerciale
    Subiect: preţ
    Subiect: reclamă
    Subiect: marketing politic
    Subiect: marketing social
    Subiect: website
    Subiect: statistică economică
    Clasificare: 658.8
    Note conţinut (cuprins): Studii strategice (p. 15-198), Evaluarea produsului (p. 199-288), Testarea ambalajelor (p. 289-318), Evaluarea serviciilor (p. 319-346), Cercetarea prețului (p. 347-392), Cercetarea distribuției (p. 393-456), Cercetarea comunicării de marketing (p. 457-570), Marketing social și politic (p. 571-650), Internetul și cercetarea de marketing (p. 651-682), Instrumente practice (p. 683-784).
    Sumar sau abstract: Această lucrare de referință conține o amplă trecere în revistă a modalităților avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic și operațional.
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola