- Implicațiile psihologiei în marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Naghiu, Mihai Octavian Autor: Bacali, Laura Responsabilitate: Mihai Octavian Naghiu, Laura Bacali Editura: Risoprint Locul publicării: Cluj-Napoca Anul Ediției: 2013 ISBN: 978-973-53-0610-6 Descriere: 328 p. Note: Bibliografie Limba: Română Serie: Economica Subiect: psihologie aplicată Subiect: marketing Subiect: comportamentul consumatorului Subiect: brand Subiect: autoturisme - România Clasificare: 082.1 Economica Clasificare: 659.126 Clasificare: 658.89 Clasificare: 366.1 Clasificare: 159.98
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
522877
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / N
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică