- Introducere în euromarketing : concepte fundamentale de marketing specifice pieţei unice europene
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Tescaşiu, Bianca Responsabilitate: Bianca Tescaşiu Editura: Editura Universitară Locul publicării: București Anul Ediției: 2017 ISBN: 978-606-28-0633-0 Descriere: 126 p. Note: Conţine bibliografie Limba: Română Serie: Ştiinţe economice Subiect: economie mondială Subiect: pieţe Subiect: Uniunea Europeană Clasificare: 082.1 Ştiinţe economice Clasificare: 339.1(4)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
521496
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
339 / T
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
521497
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339 / T
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică