- Marketing : manual pentru clasa a 12-a
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Anghel, Laurenţiu-Dan Autor alternativ: Dăneţiu, Tiberiu Autor alternativ: Şerbănică, Daniel Autor: Zaharia, Răzvan Responsabilitate: Laurenţiu-Dan Anghel, Tiberiu Dăneţiu, Daniel Şerbănică, Răzvan Zaharia Editura: All Educaţional Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2002 ISBN: 973-684-535-4 Descriere: 128 p. Limba: Română Serie: LiceAll Subiect: marketing Subiect: preţ Subiect: distribuţie Subiect: consumatori Subiect: arta de a vinde Subiect: manual Clasificare: 082.1 LiceAll Clasificare: 339.138(075) Clasificare: 658.8(075)
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
518325
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / M
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică