- Soluţii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor : un ghid teoretic şi practic
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Treapăt, Laurenţiu-Mihai Responsabilitate: Laurenţiu-Mihai Treapăt Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-606-749-061-9 Descriere: 142 p. Limba: Română Serie: Smart Books Subiect: managementul riscului Subiect: brand Subiect: corporaţii Clasificare: 082.1 Smart Books Clasificare: 659.126 Clasificare: 65.012.4
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
519173
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659 / T
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică