- Guerrilla Marketing Attack : noi strategii, tactici şi arme de obţinere a profiturilor mari cu investiţii mici
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Decei, Lia Responsabilitate: Jay Conrad Levinson ; traducere de Lia Decei Editura: Business Tech International Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1995 ISBN: 973-96587-5-X Descriere: 224 p. Limba: Română Subiect: vânzare Subiect: marketing Subiect: arta de a vinde Clasificare: 658.8 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
516937
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / L
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică