- Managementul calităţii serviciilor şi ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri : tematică pentru formare profesională
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Stavrositu, Stere Responsabilitate: Stere Stavrositu Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2014 ISBN: 978-973-46-4052-2 Descriere: 308 p. Limba: Română Subiect: baruri Subiect: restaurante Subiect: managementul calităţii Subiect: servicii comerciale Clasificare: 640.4 Clasificare: 65.012.4 Clasificare: 658.64
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
516805
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
640 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică