- Marketingul consacrat - ,,maxi-media"
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici/ Jay Conrad Levinson. Bucureşti, s.a.. p. 129-174 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: investiţii Subiect: plan de marketing Subiect: reclamă Subiect: marketing prin poştă Note conţinut (cuprins): Cuprins: Ziarele. Cum se folosesc? Cu geniu (p. 129-136), Reclama în reviste (p. 137-141), Radio. O reclamă care costă infinit mai puţin decât crezi (p. 142-149), Televiziunea. Cum s-o foloseşti eficient (p. 150-156), Afişajul în exterior (p. 157-162), Marketingul prin poştă (p. 163-174)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică