- Marketingul prin mijloace de comunicare necostisitoare - ,,mini-media"
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici/ Jay Conrad Levinson. Bucureşti, s.a.. p. 91-128 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: investiţii Subiect: plan de marketing Subiect: marketing prin telefon Note conţinut (cuprins): Cuprins: Sondajul de opinie şi comis-voiajorii: marketingul între patru (p. 91-100), Scrisorile personale: ieftin şi eficient (p. 101-106), Marketingul la telefon (p. 107-110), Pliante, broşuri, prospecte: cum, unde şi când? (p. 111-115), Sugestii pentru mica publicitate: scurt şi frumos (p. 116-121), Afişe mari şi mici (p. 122-128)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică