- Tehnici de gherilă folosite în marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici/ Jay Conrad Levinson. Bucureşti, s.a.. p. 11-90 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: investiţii Subiect: plan de marketing Note conţinut (cuprins): Cuprins: Când este marketingul o gherilă? (p. 11-20), Marketingul pentru micul întreprinzător (p. 21-30), Cele mai importante secrete de marketing (p. 31-39), Secretele care duc la succesul unui plan de marketing. Piaţa ţintă (p. 40-51), Secretele dezvoltării unui program de marketing creator (p. 52-61), Secretele alegerii metodelor de marketing (p. 62-75), Secrete pentru economisirea banilor ce trebuie investiţi în marketing (p. 76-82), Cum să faci gratuit cercetare în marketing (p. 83-90)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică