Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Tehnici de gherilă folosite în marketing
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Levinson, Jay Conrad
    Responsabilitate: Jay Conrad Levinson
    Limba: Română
    În: Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici/ Jay Conrad Levinson. Bucureşti, s.a.. p. 11-90
    Subiect: marketing
    Subiect: profit
    Subiect: investiţii
    Subiect: plan de marketing
    Note conţinut (cuprins): Cuprins: Când este marketingul o gherilă? (p. 11-20), Marketingul pentru micul întreprinzător (p. 21-30), Cele mai importante secrete de marketing (p. 31-39), Secretele care duc la succesul unui plan de marketing. Piaţa ţintă (p. 40-51), Secretele dezvoltării unui program de marketing creator (p. 52-61), Secretele alegerii metodelor de marketing (p. 62-75), Secrete pentru economisirea banilor ce trebuie investiţi în marketing (p. 76-82), Cum să faci gratuit cercetare în marketing (p. 83-90)
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola