- Marketingul non-media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 207-264 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: afaceri Subiect: publicitate Subiect: reclamă Subiect: instrumente de marketing Note conţinut (cuprins): Cuprins: Specialităţile de reclame şi mostre: dacă ai ocazia, fă paradă cu produsul tău (p. 207-215), Seminarii şi demonstraţii: prezintă ca să vinzi (p. 216-221), Expoziţii şi târguri: transformă-le în spectacol public (p. 222-230), Diverse instrumente de marketing: spoturi luminoase, concursuri, tricouri, scrisori cu noutăţi, etc. (p. 231-240), Relaţiile cu publicul: credibilitate instantanee (p. 241-254), Cum să faci un marketing profesionist (p. 255-264)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică