- Marketingul prin maxi-media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 149-204 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: afaceri Subiect: publicitate Subiect: marketing prin poştă Note conţinut (cuprins): Cuprins: Ziarele: cum se pot folosi în mod general (p. 149-156), Reclama în reviste: valoarea ei pentru întreprinzători (p. 157-164), Radio: o reclamă mult mai ieftină decât crezi (p. 165-172), Televiziunea: cum s-o foloseşti fără să abuzezi de ea (p. 173-182), Afişajul în exterior: ce poate şi ce nu poate face (p. 183-187), Marketingul prin poştă (p. 188-204)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică