- Marketingul prin mini-media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 85-146 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: afaceri Subiect: marketing prin telefon Subiect: publicitate Note conţinut (cuprins): Cuprins: Prezentările - Marketingul între patru ochi (p. 85-96), Scrisorile personale: ieftine şi eficiente (p. 97-105), Marketingul prin telefon (p. 106-114), Pliantele şi broşurile: cum, unde, când (p. 115-122), Anunţuri la mica publicitate: mici şi frumoase (p. 123-130), Afişe mari şi mici (p. 131-141), Pagini Naţionale: cum să le transformi în pagini de aur (p. 142-146)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică