Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Metoda de gherilă în marketing - actualizată
  • Record Type: Language materials, printed: analytic (component part)
    Author: Levinson, Jay Conrad
    Statement of Responsibility: Jay Conrad Levinson
    Language: Romanian
    Part of: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 10-81
    Subject: marketing
    Subject: profit
    Subject: afaceri
    Subject: plan de marketing
    Notes: Cuprins: Ce înseamnă marketingul de gherilă? (10-17), Marketingul pentru micul întreprinzător: avantajele luptătorului de gherilă (p. 18-24), Cele zece secrete ale marketingului (p. 25-33), Harta după care me orientăm: construirea unui plan de marketing (p. 34-45), Secretele pentru construirea unui plan creativ pentru marketing (p. 46-54), Secretul selectării armelor de marketing (p. 55-66), Secrete pentru a economisi bani de marketing (p. 67-75), Secretul obţinerii informaţiei pe gratis (p. 76-81)
Reviews
Export
pickup library
Please change your password