- Metoda de gherilă în marketing - actualizată
-
Record Type: Language materials, printed: analytic (component part)
Author: Levinson, Jay Conrad Statement of Responsibility: Jay Conrad Levinson Language: Romanian Part of: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 10-81 Subject: marketing Subject: profit Subject: afaceri Subject: plan de marketing Notes: Cuprins: Ce înseamnă marketingul de gherilă? (10-17), Marketingul pentru micul întreprinzător: avantajele luptătorului de gherilă (p. 18-24), Cele zece secrete ale marketingului (p. 25-33), Harta după care me orientăm: construirea unui plan de marketing (p. 34-45), Secretele pentru construirea unui plan creativ pentru marketing (p. 46-54), Secretul selectării armelor de marketing (p. 55-66), Secrete pentru a economisi bani de marketing (p. 67-75), Secretul obţinerii informaţiei pe gratis (p. 76-81)
Reviews
- Add a review and share your thoughts with other readers
Export
pickup library