- Metoda de gherilă în marketing - actualizată
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 10-81 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: afaceri Subiect: plan de marketing Note conţinut (cuprins): Cuprins: Ce înseamnă marketingul de gherilă? (10-17), Marketingul pentru micul întreprinzător: avantajele luptătorului de gherilă (p. 18-24), Cele zece secrete ale marketingului (p. 25-33), Harta după care me orientăm: construirea unui plan de marketing (p. 34-45), Secretele pentru construirea unui plan creativ pentru marketing (p. 46-54), Secretul selectării armelor de marketing (p. 55-66), Secrete pentru a economisi bani de marketing (p. 67-75), Secretul obţinerii informaţiei pe gratis (p. 76-81)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică