Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea

  • Metoda de gherilă în marketing - actualizată
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Levinson, Jay Conrad
    Responsabilitate: Jay Conrad Levinson
    Limba: Română
    În: Guerrilla Marketing: secrete pentru a obţine profituri mari din afaceri mici/ Jay Conrad Levinson. Iaşi, 1998. p. 10-81
    Subiect: marketing
    Subiect: profit
    Subiect: afaceri
    Subiect: plan de marketing
    Note conţinut (cuprins): Cuprins: Ce înseamnă marketingul de gherilă? (10-17), Marketingul pentru micul întreprinzător: avantajele luptătorului de gherilă (p. 18-24), Cele zece secrete ale marketingului (p. 25-33), Harta după care me orientăm: construirea unui plan de marketing (p. 34-45), Secretele pentru construirea unui plan creativ pentru marketing (p. 46-54), Secretul selectării armelor de marketing (p. 55-66), Secrete pentru a economisi bani de marketing (p. 67-75), Secretul obţinerii informaţiei pe gratis (p. 76-81)
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola