- De la publicitate la consumator : Ce "merge", ce "nu merge" şi mai ales de ce
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Sutherland, Max Traducător: Vasile, Aurelia Ana Responsabilitate: Max Sutherland, Alice K. Sylvester ; traducere de Aurelia Ana Vasile Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-46-1138-6 Descriere: 380 p. Note: Index Limba: Română Serie: Collegium; Relaţii publice şi publicitate Subiect: publicitate Subiect: consumatori Subiect: reclamă Clasificare: 082.1 Collegium ; Relaţii publice şi publicitate Clasificare: 659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
514946
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
659 / S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică