- Managementul marketingului
-
Record Type: Language materials, printed: monographic
Author: Kotler, Philip Translator: Tomescu, Ileana Statement of Responsibility: Kotler Subsequent Statement of Responsibility: traducere Smaranda Nistor Published: Teora Place of Publication: Bucureşti Year of Publication: 2003 ISBN: 973-20-0579-3 Edition: Ediţia a 3-a Description: 1112 p. Notes: Index Language: Romanian Other Related Work: Managementul efortului total de marketing Other Related Work: Managementul marketingului direct și on-line Other Related Work: Managementul forței de vânzare Other Related Work: Managementul activităților de publicitate, promovare a vânzărilor și relații publice Other Related Work: Managementul comunicațiilor de marketing integrate Other Related Work: Managementul distribuției cu amănuntul și cu ridicata și al logisticii de piață Other Related Work: Managementul canalelor de marketing Other Related Work: Elaborarea strategiilor și a programelor de stabilire a prețurilor Other Related Work: Proiectarea și gestionarea serviciilor Other Related Work: Managementul liniilor de produse și al mărcilor Other Related Work: Conceperea ofertelor pentru piața globală Other Related Work: Elaborarea ofertelor de piață noi Other Related Work: Poziționarea ofertei de piață pe parcursul ciclului de viață al produsului Other Related Work: Identificarea segmentelor de piață și selectarea piețelor-țintă Other Related Work: Analiza piețelor de consum și a comportamentului cumpărătorului Other Related Work: Explorarea analitică a mediului de marketing Other Related Work: Strângerea informațiilor și evaluarea cererii de pe piață Other Related Work: Cum se cuceresc piețele - planificarea strategică orientată spre piață Other Related Work: Marketingul în secolul XXI Other Related Work: Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare Subject: marketing Subject: management Classification: 65.012.4 Classification: 658.8 Notes: Managementul marketingului - ce este și cum trebuie înțeles (1-46), Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare (p. 47-92), Cum se cuceresc piețele - planificarea strategică orientată spre piață (p. 93-144), Analiza ocaziilor de marketing (p. 145-195), Explorarea analitică a mediului de marketing (p. 196-232), Analiza piețelor de consum și a cimportamentului cumpărătorului (p. 233-276), Analiza piețelor de afaceri și a comportamentului cumpărătorului organizațional (p. 278-316), Analiza concurenței (p. 317-373), Identificarea segmentelor de piață și selectarea piețelor-țintă (p. 374-418), Elaborarea strategiilor de marketing (p. 419-480), Elaborarea ofertelor de piață noi (p. 481-535), Conceperea ofertelor pentru piața globală (p. 536-576), Luarea deciziilor de marketing (p. 577-625), Proiectarea și gestionarea serviciilor (p. 626-667), Elaborarea strategiilor și a programelor de stabilire a prețurilor (p. 668-718), Managementul canalelor de marketing (p. 719-761), Managementul distribuției cu amănuntul și cu ridicata și al logisticii de piață (p. 762-805), Managementul comunicațiilor de marketing integrate (p. 806-847), Managementul activităților de publicitate, promovare a vânzărilor și relații publice (p. 848-908), Managementul forței de vânzare (p. 909-952), Managementul marketingului direct și on-line (p. 953-998), Managementul efortului total de marketing (p. 999-1050).
Items
- 1 records • Pages 1 •
- 1
![]() | Location Name | Item Class | Material type | Call number | Usage Class | Loan Status | No. of reservations | Volume Number | Opac note | Attachments | |
513854
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / K
|
1.Normal
|
On shelf
|
0
|
|
- 1 records • Pages 1 •
- 1
Works in relationship
Type |
|
---|---|
Other | |
Other | |
Other | |
Other | |
Other |
Reviews
- Add a review and share your thoughts with other readers
Export
pickup library