- Managementul marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Traducător: Tomescu, Ileana Responsabilitate: Kotler ; traducere Smaranda Nistor Editura: Teora Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2003 ISBN: 973-20-0579-3 Ediţie: Ediţia a 3-a Descriere: 1112 p. Note: Index Limba: Română Lucrare în relație: Managementul efortului total de marketing Lucrare în relație: Managementul marketingului direct și on-line Lucrare în relație: Managementul forței de vânzare Lucrare în relație: Managementul activităților de publicitate, promovare a vânzărilor și relații publice Lucrare în relație: Managementul comunicațiilor de marketing integrate Lucrare în relație: Managementul distribuției cu amănuntul și cu ridicata și al logisticii de piață Lucrare în relație: Managementul canalelor de marketing Lucrare în relație: Elaborarea strategiilor și a programelor de stabilire a prețurilor Lucrare în relație: Proiectarea și gestionarea serviciilor Lucrare în relație: Managementul liniilor de produse și al mărcilor Lucrare în relație: Conceperea ofertelor pentru piața globală Lucrare în relație: Elaborarea ofertelor de piață noi Lucrare în relație: Poziționarea ofertei de piață pe parcursul ciclului de viață al produsului Lucrare în relație: Identificarea segmentelor de piață și selectarea piețelor-țintă Lucrare în relație: Analiza piețelor de consum și a comportamentului cumpărătorului Lucrare în relație: Explorarea analitică a mediului de marketing Lucrare în relație: Strângerea informațiilor și evaluarea cererii de pe piață Lucrare în relație: Cum se cuceresc piețele - planificarea strategică orientată spre piață Lucrare în relație: Marketingul în secolul XXI Lucrare în relație: Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare Subiect: marketing Subiect: management Clasificare: 65.012.4 Clasificare: 658.8 Note conţinut (cuprins): Managementul marketingului - ce este și cum trebuie înțeles (1-46), Păstrarea clientelei prin satisfacție și valoare (p. 47-92), Cum se cuceresc piețele - planificarea strategică orientată spre piață (p. 93-144), Analiza ocaziilor de marketing (p. 145-195), Explorarea analitică a mediului de marketing (p. 196-232), Analiza piețelor de consum și a cimportamentului cumpărătorului (p. 233-276), Analiza piețelor de afaceri și a comportamentului cumpărătorului organizațional (p. 278-316), Analiza concurenței (p. 317-373), Identificarea segmentelor de piață și selectarea piețelor-țintă (p. 374-418), Elaborarea strategiilor de marketing (p. 419-480), Elaborarea ofertelor de piață noi (p. 481-535), Conceperea ofertelor pentru piața globală (p. 536-576), Luarea deciziilor de marketing (p. 577-625), Proiectarea și gestionarea serviciilor (p. 626-667), Elaborarea strategiilor și a programelor de stabilire a prețurilor (p. 668-718), Managementul canalelor de marketing (p. 719-761), Managementul distribuției cu amănuntul și cu ridicata și al logisticii de piață (p. 762-805), Managementul comunicațiilor de marketing integrate (p. 806-847), Managementul activităților de publicitate, promovare a vânzărilor și relații publice (p. 848-908), Managementul forței de vânzare (p. 909-952), Managementul marketingului direct și on-line (p. 953-998), Managementul efortului total de marketing (p. 999-1050).
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
513854
|
Împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65 / K
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
În:
Tip |
|
---|---|
Altele | |
Altele | |
Altele | |
Altele | |
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică