- Analiza tranzacţională şi educaţia
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Kiel-Hinrichsen, Monika Responsabilitate: Monika Kiel-Hinrichsen Limba: Română În: De ce nu ascultă copiii/ Monica Kiel-Hinrichsen. Bucureşti, 2014. p. 94-142 Subiect: educaţie în familie Subiect: pedagogie psihologică Subiect: consiliere psihopedagogică Subiect: educaţie Subiect: personalitate Note conţinut (cuprins): Cuprins: Părinţi, copii şi adulţi într-o persoană : Eu-ul părinte (p. 95-96), Eu-ul copil (p. 99-100); Dezvoltarea componentelor de personalitate: Până la vârsta de şase luni (p. 101-102), De la şase la optsprezece luni (p. 103-104), De la optsprezece la treizeci şi şase de luni (p. 105-108), De la trei la şase anu (p. 109-110), De la şase la doisprezece ani (p. 111-113), De la treisprezece la nouăsprezece ani (p. 114-124); Cele patru concepţii fundamentale despre viaţă (p. 125-128), Modele de bază ale tranzacţiilor: Tranzacţii complementare (p. 130-131), Tranzacţii încrucişate (p. 132-133), Tranzacţii ascunse (p. 134); Tranzacţii în viaţa zilnică de familie (p. 137-142) (p. )
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică